torsdag 20 augusti 2009

the planet earth

Har haft samma fråga i huvet hur länge som hellst nu. vad lever vi för värld egentligen? Börjar med att man föds, och sen om man har tur så får man verkligen bidra med nått till världen, och kanske känna lycka på hög nivå. Som att bli känd eller hitta på botemedel mot cancer, eller uppfinna nån ny uppfinning eller nått sånt. och efter allt det så ska man ändå dö. Och vad händer då? kommer man till en ny värld eller ett nytt liv eller kanske bara allt blir svart? Asså om man verkligen tänker efter så har livet ingen mening för normala folk. Vi bara lever för att vi ska leva. Och jag menar genierna som Einstein och dom där snubbarna. Dom dog ju också. Visst dom bidrog med en hel massa skit till världen men ändå. Liksom dom uppfann ju massa skit och skapade botemedel för livsavgörande sjukdomar som fanns på den tiden. Men tänk om det inte kommer komma några fler sånna genier? Då går ju allt åt helvete. För just nu så håller mänskligheten på att utrota sig själv. Och vad händer då? när "The planet earth" inte existerar längre? blir det slutet för mänskligheten? Jadu, Visst jag har sjuka tankar. Men det är sånt jag tänker på. Liksom jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för vad som händer efter.

6 kommentarer:

  1. genierna komemr aldrig ta slut, men inte idioterna heller. dvs om genierna inte kmr på nått för att utrota idioterna. Jag är ganska säker på att man leve roch man dör. Du kommer leva lika mycket som du gjorde för 100 år sedan. Inte alls med andra ord. Därför lev det liv du faktiskt fick, tänk va många spermiersyskon som inte fick leva, hahaha xd

    SvaraRadera
  2. jag läste, men fattade ingenting ;_;

    SvaraRadera
  3. AHAHAH ASSÅ, men andra ord, det händer inget efter döden. man finns bara inte längre XD

    SvaraRadera
  4. MEN HUR VET DU DE? D:
    man känner ju inte av om man levt innan, vi kanske t.o.m va våra förfäder!

    SvaraRadera
  5. ASSÅ HAHAHA ALEX SLUTA LÅTA SÅ IQ BEFRIAD

    SvaraRadera
  6. MEN DET ÄR JU SÅÅÅÅÅÅÅÅ :CC

    SvaraRadera