söndag 9 augusti 2009

alex är en sandkossa

woopss, råkade radera inlägget så får väll skriva om alltihopa. har ändå tråkigt men kan börja att berätta att jag är en människa på 15 år som redan har fått fast jobb! känns förjävla gött, jobbar lite när jag vill och känner för det också, så det är ju inte så att jag måste gå varje dag vid punktliga tider så kommer antagligen jobba 2-3 timmar i veckan efter skolan. alltid fint med lite pengar, iaf just nu i detta tillfälle, har massa jag vill beställa. det är svårt och även jobbigt när man vill ha allt man inte kan få! :c jag tror jag ska börja ställa mig på ss gator & sälja mig lite så jag får det jag vill ha just nu iaf, HEHE KÖPA? : D och nästa vecka blir det gislaved med melissa som kommer hem från malmö måste snacka med henne först. åker du ifrån mig igen så dö, the end.
THUMBS UP FOR ALEX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar